دستگیری سارقانی با پوشش ماموران نیروی انتظامی در قم

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 18:17
قم- رییس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری و انهدام باند سارقانی با پوشش ماموران نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جعفر عباسعلی پور عصر سه شنبه در بازدید از کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در این ستاد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت تحت پوشش مأمور، از شاکی تبعه عراقی، توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید سارقان با معرفی خود به عنوان پلیس مواد مخدر، ضمن بازرسی بدنی از شکات، اقدام به سرقت ۶۰۰ دلار از وی کرده بودند که این موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان قم بیان کرد: مأموران تحقیقات خود را در خصوص این پرونده آغاز کرده و در بررسی‌های اولیه پی بردند سرنشینان ۲ دستگاه خودروی پراید، مدتی است در حال ارتکاب سرقت‌های سریالی به روش کف زنی از زائران عراقی هستند.

عباسعلی پور ادامه داد: با انجام یکسری اقدامات پلیسی صاحبان خودروها شناسایی شدند که با بررسی‌های تکمیلی، مشخص شد که این متهمان از طایفه فیوج و دارای سوابق متعدد هستند.

وی اضافه کرد: با تلاش‌های گسترده و شبانه روزی مأموران موفق شدند یکی از خودروهای متهمان که در حرکت بوده را شناسایی کرده و با اجرای طرح مهار، پنج سرنشین دستگیر و خودروی موصوف نیز توقیف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم عنوان کرد: در بازجویی‌های پلیسی به عمل آمده و با توجه به وجود مدارک و مستندات لازم متهم به بزه انتسابی اعتراف کردند و در بازرسی از وی هزار روپیه اسکناس از پشت قاب گوشی تلفن همراه کشف شد.

عباسعلی پور اذعان کرد: با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی به عمل آمده مشخص شد متهمان به دفعات به شهر قم تردد داشته و علاوه بر شهر قم به شهر مشهد مقدس، شهرهای شمالی کشور و همچنین شهرستان اطراف تهران نیز تردد داشته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی متهمان به ارتکاب بیش از ۵۰ فقره سرقت به شیوه کف زنی از اتباع عراقی و پاکستانی در شهر قم از سال گذشته تاکنون اعتراف کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.