دستگیری ۲ نفر در رابطه با آتش‌سوزی شادآباد

صدا و سیما سه شنبه 01 آبان 1403 - 18:47
آقای جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه گفت: ۱۳ نفر از کارشناسان رسمی دادگستری برای بررسی علت حادثه به این پرونده ورود کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دستگیری ۲ نفر در رابطه با آتش‌سوزی شادآباد. آقای جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه در این باره گفته: 

وزش باد سنگین تردد در پایتخت را مختل کرد. به گفته معاون اجتماعی پلیس راهور تهران، دیشب در پایتخت شاهد وزش باد شدید بودیم که این مسئله با توجه به شکستگی برخی درختان در معابر تهران باعث ترافیک سنگین شد. اما تصاویری از خسارت‌های طوفان دیشب در فضای مجازی منتشر شده است.
---
سرنوشت ون‌های غیر فعال شهرداری. آقای تشکری هاشمی، عضو شورای شهر تهران، درباره این ون‌ها میگه:

و سارقان طلا‌های کودکان را شناسایی کنید. پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر بدون پوشش متهمان سرقت گوشوار‌های کودکان برابر دستور مقام قضایی از شهروندان خواست اگر به این شیوه از آنان سرقت شده برای شناسایی سارقان به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند یا با شمارۀ ۱۱۰ یا ۲۱۸۲۵۲۰۴ تماس بگیرند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.