پوشش آنتن دهی روستا‌ها حل و فصل خواهد شد

صدا و سیما سه شنبه 01 آبان 1403 - 18:51

پوشش آنتن دهی روستا‌ها حل و فصل خواهد شد

ستار هاشمی وزیر ارتباطات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره نتیجه جلسه با اعضای کمیسیون عمران گفت: پوشش آنتن دهی­ روستا‌ها و جادها­­­دو موضوعی بود که در کمیسیون عمران بحث و بررسی شد. ما در بحث پوشش روستا‌ها بازنگری کردیم و روستا‌هایی که دارای پوشش هستند، اما کیفیت مناسب ندارند برآورد مالی انجام دادیم تا با تامین مالی مناسب طبق برنامه زمان بندی شده که در برنامه هفتم پیش بینی شده بتوانیم پوشش روستا‌ها را باکیفیت مناسب انجام بدهیم.

وزیر ارتباطات در ادامه درباره پوشش جاده‌ای عنوان کرد: در نقاطی که بعنوان نقاط کور و حادثه خیز هست تلاش کرده ایم با دیگر دستگاه‌ها مشکلات موجود را برطرف کنیم این موضوع در جلسه دو هفته آینده برنامه ریزی خواهد شد و اطلاع رسانی خواهیم کرد.

هاشمی در پاسخ به سوالی درباره سرعت اینترنت گفت: یک گروه کارشناسی درباره بحث سرعت و کیفیت اینترنت مستقر کردیم و دستاورد‌های جالبی داشتیم و نقاط ضعف را شناسیایی کردیم در بحث اول ما بتوانیم بهسازی در زیرساخت‌های شبکه ایجاد کنیم و در مرحله دوم نیاز به ارتقا و تامین تجهیزات داریم که یک مقدار زمان بر هست و امیدواریم در مدت زمان کوتاهی انجام شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.