تحریم رژیم صهیونیستی باید مورد اهتمام کشورهای اسلامی قرار گیرد

صدا و سیما سه شنبه 01 آبان 1403 - 19:21

* تحریم رژیم صهیونیستی باید مورد اهتمام کشورهای اسلامی قرار گیرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علاالدین بروجردی در نشست جمعی از سفرای کشورهای اسلامی که بعد از ظهر امروز و به همت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پیرامون تحولات منطقه به ویژه فلسطین و لبنان در بهارستان برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد شهدای مقاومت گفت: اتحاد کشورهای اسلامی یک دستور الهی است و این جلسه یک حرکت نمادین در جهت این انسجام است.

وی افزود: پیشنهاد می شود این ارتباط تداوم یابد همچنین از اقدام شجاعانه رئیس مجلس و حضور در لبنان نیز که یک اقدام انقلابی برای حمایت از مقاومت بود، تشکر می کنم.

وی تصریح کرد: دست دوستی به سمت مجالس اسلامی دراز می کنیم و امیدواریم بتوانیم نشان دهیم امت اسلامی یک ید واحده است، در مقابل ما رژیم جنایتکاری وجود دارد که با حمایت آمریکا در قلب جهان اسلام زیاده خواهی می کند و هیچ حدی برای خود جز نابودی اسلام قایل نیستند و وظیفه کشورها اسلامی مقابله با این رژیم کودک کش و جنایتکار است که هر روز با کمک های اهدایی آمریکا کودکان را به خاک و خون می‌کشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با صدای بلند اعلام می‌کنیم از مقاومت در مقابل رژیم صهیونسیتی حمایت می کنم و موضع گیری شجاعانه در مقابل رژیم صهیونسیتی، برگزاری اجلاس سران کشورهای اسلامی، قطع هرگونه رابطه با رژیم صهیونسیتی، کمک های مالی به مردم غزه، گسترش همکاری های سیاسی و نظامی کشورهای اسلامی و تحریم رژیم صهیونسیتی توسط کشورهای اسلامی باید مورد اهتمام کشورها قرار گیرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.