بین المللی‌ترین بازیکن استقلال نیمکت نشین شد!

خبرورزشی سه شنبه 01 آبان 1403 - 19:36
یکی از غیرمنتظره‌ترین تصمیم‌های سهراب بختیاری زاده، نیمکت نشینی گائل کاکوتا است.

به گزارش خبرورزشی، در ترکیب ثابت استقلال برای جدال برابر النصر، ۴ تغییر نسبت به دیدار روز جمعه برابر ذوب آهن دیده می‌شود که یکی از مهمترین آن‌ها، نیمکت نشینی گائل کاکوتا و حضور زبیر نیک نفس است. تصمیمی که نشان دهنده ارنج محتاطانه سهراب بختیاری زاده برای کنترل خط میانی پرستاره النصر خواهد بود.

نیمکت نشینی کاکوتا از این جهت کمی عجیب به نظر می‌رسد که او در ترکیب فعلی استقلال، بین المللی‌ترین بازیکن تیم از لحاظ سابقه و اسم و رسم محسوب می‌شود. کاکوتا در زمان حضورش در رایووایکانو، برابر کریستیانو رونالدو و رئال مادرید ایستاده بود و با سابقه حضور در چلسی و موناکو، قطعا می‌تواند برابر النصر پر از بازیکن اسمی، وجه تمایز ترکیب به نسبت کم تجربه‌تر استقلال باشد. با این حال تصمیم بختیاری زاده این بوده که کاکوتای تکنیکی بازی را از روی نیمکت شروع کند ولی احتمالا یکی از گزینه‌های تعویض باشد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.