فرمانده ارشد ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسید

تابناک سه شنبه 01 آبان 1403 - 19:36

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر؛ وبگاه عربی ۲۱ اعلام کرد، گردان‌های عزالدین قسام، جزئیات کمینی را که منجر به کشته شدن سرتیپ احسان دقسه، فرمانده تیپ ۴۰۱ ارتش اشغالگر صهیونیستی و زخمی شدن تعدادی از افسران ارشد این ارتش در غرب اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه شد را فاش کرد.

در بیانیه‌ای گردان‌های قسام، آمده است که رزمندگان آن پس از بازگشت از خطوط نبرد، گزارش دادند که روز یکشنبه ساعت ۳ بعدازظهر یک بمب ضد نفر «تلویزیونی» هدایت شونده را در گروه فرماندهی ارتش اشغالگر منفجر کردند.

گردان‌های قسام در این بیانیه توضیح داد که این گروه ۱۲ نفره از افسران بلندپایه رژیم صهیونیستی به صورت پیاده بودند و این انفجار آن‌ها را بین کشته و زخمی به زمین انداخت.

این انفجار در منطقه الفالوجه در غرب اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه رخ داد که پس از آن رژیم اشغالگر به کشته شدن فرمانده تیپ ۴۰۱ و زخمی شدن دیگران از جمله فرمانده یک گردان اعتراف کرد.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی رسماً به کشته شدن سرهنگ احسان دقسه از لشکر ۱۶۲ و زخمی شدن یک افسر دیگر در نبردهای شمال غزه اذعان کرد.

رسانه‌های عبری‌زبان به نقل از رئیس شهرداری دالیه الکرمل گزارش دادند که سرهنگ احسان دقسه در یک حادثه تلخ در جبالیا در نوار غزه به هلاکت رسید. او از شرکت‌کنندگان برجسته در جنایات بیمارستان شفا در غزه بود.

به هلاکت رسیدن این فرمانده ارشد یکی از بالاترین تلفات نظامی رژیم صهیونیستی در این جنگ است و او یکی از چهار سرهنگ ارتش این رژیم است که از آغاز جنگ علیه نوار غزه به قتل رسیده‌اند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.