لیمو چی در اوج: حالا گل در آسیا

نامه نیوز سه شنبه 01 آبان 1403 - 19:42
ستاره تکنیکی سپاهان در شروع نیمه دوم گل تساوی مقابل شارجه را به ثمر رساند.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مهدی لیموچی که در شروع کارش همراه با سپاهان بدشانس بود و به دلیل عدم صدور کارت مدتی از میادین فاصله گرفت، بازگشت موفقی به میادین داشته و پس از اینکه در چند بازی متوالی توپ‌های او تبدیل به گل نمی‌شد، حالا دو مسابقه متوالی است که گل‌های مهمی می‌زند.

شماره هفت سپاهان که در دیدار هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال تاجیکستان با حضور کوتاه مدت در زمین توانست پاس گل بدهد، در مسابقه اخیرشان در لیگ برتر برابر استقلال خوزستان هم یک گل دیدنی و سه امتیازی زد که این روند را امروز هم برابر شارجه امارات ادامه داد.

در شرایطی که شارجه نیمه اول را با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشته و با تعویض هجومی به دنبال گل دوم بود، مهدی لیموچی در دقیقه 51 از بین دو مدافع حریف فرار سریعی انجام داد و پاس در عرض محمدمهدی محبی را با جای‌گیری عالی محوطه 6 قدم تبدیل به گل کرد.

لیموچی پس از یک گل در لیگ برتر و یک پاس گل در لیگ قهرمانان، در دیدار با شارجه نخستین گل آسیایی خود را هم زد تا روند خوب خود را حفظ کند و شانس پیروزی را برای سپاهان به وجود بیاورد.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.