دختران پرسپولیس حریفان خود را شناختند

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 19:44
مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتبال دختران باشگاههای کشور در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳، امروز سه‌شنبه با حضور نمایندگان تیم‌ها، در سالن اجتماعات سازمان لیگ برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم زنان پرسپولیس که سال جاری در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور حضور یافتند، امروز در مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها، حریفان خود را شناختند.

در این مراسم که با حضور گلاره ناظمی مدیر مسابقات بانوان سازمان لیگ، ثریا خالدی از مسئولان مسابقات بانوان و نمایندگان تیم‌های حاضر در این مسابقات در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد، براساس این قرعه کشی، تیم‌ها در دو گروه ۶ تیمی قرار گرفتند و رقابت‌ها از تاریخ ۲۴ آبان و به صورت رفت و برگشت آغاز خواهد شد.

بر همین اساس؛ سرخپوشان پرسپولیس در گروه اول با تیم‌های؛ مهرگان پردیس تهران، فرا ایستاتیس کران فارس، شاهو کامیاران، وارش نوشهر و پاس همدان هم گروه شدند.

هفته اول

مهرگان پردیس – پرسپولیس

وارش نوشهر – فراایستاتیس کران فارس

پاس همدان – شاهو کامیاران

هفته دوم

پرسپولیس – شاهو کامیاران

وارش نوشهر – پاس همدان

فراایستاتیس کران فارس – مهرگان پردیس

هفته سوم

پاس همدان – پرسپولیس

شاهو کامیاران – فراایستاتیس کران فارس

مهرگان پردیس – وارش نوشهر

هفته چهارم

فراایستاتیس کران فارس – پرسپولیس

مهرگان پردیس – پاس همدان

وارش نوشهر – شاهو کامیاران

هفته پنجم

پرسپولیس – وارش نوشهر

پاس همدان – فراایستاتیس کران فارس

شاهو کامیاران – مهرگان پردیس

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.