بونیفیس نباید با خستگی رانندگی می‌کرد؛/ هشدار لورکوزن به بونیفیس پس از تصادف خطرناک

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 19:57
ویکتور بونیفیس، مهاجم بایرلورکوزن، در بازی فردا مقابل برست در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره از بایرلورکوزن یک نفر به تصادف رانندگی ویکتور بونیفیس واکنش نشان داد. این مهاجم نیجریه‌ای پس از تصادف خودروی مرسدس خود، از ناحیه دست آسیب دید.

سیمون رولفس، مدیراجرایی باشگاه آلمانی، اعلام کرد که این مهاجم فعلا جریمه یا مجازات نمی‌شود و می‌تواند فردا در لیگ قهرمانان اروپا مقابل برست بازی کند. البته در صحبت‌های او مشخص بود که فعلا باشگاه با این بازیکن کاری ندارد و در آینده امکان دارد که جریمه‌ای برای او در نظر گرفته شود.

این مدیر 42 ساله قبل از آخرین جلسه تمرین لورکوزن برای بازی فردا درباره بونیفیس گفت: "ما در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد و سپس خواهیم دید که آیا جریمه‌ای وجود خواهد داشت یا خیر. در حال حاضر موضوع هنوز باز است."

2098754

به گفته پلیس، این تصادف شدید توسط یکی از دوستان بونیفیس که در حال رانندگی بود و پشت فرمان به خواب رفت، رخ داد.

مدیر لورکوزن البته هیچ رفتار نادرستی را از سوی بازیکن نمی‌بیند: "در روز تعطیل اتفاق افتاد و بازیکنان می‌توانند در روز تعطیل خود رانندگی کنند. وقتی دوستان یا خانواده‌شان به شهر می‌آیند، از قبل این امکان وجود دارد که بازیکن برود و آن‌ها را در فرودگاه ملاقات کند. خوشبختانه که این حادثه جدی نشد. مشخص است که رانندگی در زمان خستگی خوب نیست. در این شکی نیست."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.