ویرانی گسترده در خان یونس در نوار غزه

صدا و سیما سه شنبه 01 آبان 1403 - 19:57

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نوار غزه، استان خان یونس یکی از بزرگترین استان‌های پنج گانه نوار غزه است و در معرض تجاوز زمینی، هوایی و حتی دریایی قرار گرفته است.
ساختمان‌ها در اینجا با خاک یکسان شده است. حتی ساکنان این منطقه می‌گویند نمی‌دانند که خانه هایشان دقیقا کجاست چرا که ساختار کلی منطقه تغییر کرده است و خانه‌های شهروندان به علت شدت حملات و ویرانی‌های گسترده با هم درآمیخته شده است.
این شرایط در همه مناطق استان خان یونس وجود دارد. پنج ماه است که این استان بزرگ در معرض تجاوز زمینی قرار دارد و رژیم صهیونیستی در حق ساکنان این استان مرتکب ده‌ها کشتار شده و طی آن صد‌ها نفر شهید و هزاران نفر از کودکان و زنان مجروح شده اند. از خانه‌ها فقط آوار به جا مانده، این یعنی، دشمن صهیونیستی خانه‌های مملو از غیرنظامیان را بدون هشدار بمباران می‌کند.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.