ستاره شارجه در مدار خوشبختی

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 20:00
هافبک برزیلی تیم شارجه امارات در سومین بازی متوالی توانست گلزنی کند.

به گزارش "ورزش سه"، مصاف سپاهان ایران مقابل شارجه امارات در حالی با نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان در جریان بود که طلایی پوشان امید زیادی داشتند به بازی برگردند اما اتفاقات دیگری در زمین رخ داد.

در آخرین دقیقه وقت‌های قانونی بود که  بازیکنان سپاهان پشت محوطه جریمه مرتکب خطا شدند و کایو که از ابتدای نیمه دوم به زمین آمده بود برای زدن ضربه ایستگاهی پشت توپ ایستاد. هرچند توپ ارسالی کایو خطرناک بود اما با برخورد به سر محبی که دیوار دفاعی را تشکیل داده بود، تغییر مسیر داد و دور از دستان نیازمند وارد دروازه شد.

کایو که در بازی قبلی تیمش در لیگ قهرمانان پاس گل داده بود حالا در فصل جدید این مسابقات پای خود را به گلزنی باز کرد.

ستاره برزیلی شارجه امشب توانست چهارمین گل خود در سومین بازی متوالی تیمش را به ثمر برساند تا نشان دهد همچنان در اوج قرار دارد. آمار او وقتی جالب می‌شود که بدانید در ۶ بازی اخیر شارجه توانسته ۱۰ گل و پاس گل به نام خود ثبت کرده باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.