علیرضا کوشکی تک مهاجم آبی‌ها:/ بازیکن جوان استقلال در موقعیت باورنکردنی!

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 20:06
علیرضا کوشکی در شرایط عجیب و فوق‌العاده قرار گرفته است!

به گزارش ورزش سه، علیرضا کوشکی بازیکن جوان تیم استقلال در حالی که فقط یک بازی مقابل ملوان در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفته بود، در حساس‌ترین بازی آبی‌ها خیلی زود به زمین آمد و امید اصلی گلزنی این تیم در جریان مسابقه خواهد بود!

با توجه به مصدومیت مهرداد محمدی و سبک خاصی که بختیاری زاده برای این مسابقه در نظر گرفته است، کوشکی در میدان حضور پیدا کرد و جلوتر از اسلامی و ماشاریپوف برای استفاده از پاس‌های در عمق و استفاده از ضدحملات در نوک پیکان خط حمله این تیم قرار گرفت.

این در حالی است که او در اکثر مسابقات به عنوان وینگر راست به میدان رفته و سابقه حضور به عنوان مهاجم هدف را نداشته و یک چالش بزرگ و سخت را در برابر النصر تجربه خواهد کرد.

2098809

فرصت فوق‌العاده‌ای که در اختیار کوشکی قرار گرفته می‌تواند شرایط این تیم را پیش از حضور موسیمانه تغییر دهد و او یک بازی فراموش نشدنی را تجربه کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.