استقلال ۰ - ۰ النصر/ تا دقیقه ۵۰

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 20:44
تیم استقلال در هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (سه‌شنبه) به مصاف النصر عربستان رفته است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال ایران در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه راشد امارات از النصر عربستان میزبانی می‌کند.

استقلال ۰ - ۰ النصر 

گلزنان: - 

کارت زرد: جلال الدین ماشاریپوف (۴۷) از استقلال 

کارت قرمز: - 

ترکیب استقلال: حسین حسینی، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، مهرداد محمدی (علیرضا کوشکی ۷)، رامین رضاییان، زبیر نیک‌نفس، دیدیه اندونگ، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف و محمدحسین اسلامی.

ترکیب النصر: بنتو کرپسکی، عبدالله الخیبری (علی الحسن ۴۶)، سالم النجدی (سلطان النغام ۴۶)، آنجلو، نواف بوشال، مارسلو بروزوویچ، آیمریک لاپورت، سادیو مانه، محمد سیماکان (علی لاجامی ۴۶)، اوتاویو و کریستیانو رونالدو.

گزارش زنده این بازی را در ادامه می‌خوانید:

نیمه نخست

دقیقه ۵: مهرداد محمدی، مهاجم استقلال در برخورد با مدافع النصر مصدوم شد و جای خود را به علیرضا کوشکی داد تا آبی‌پوشان یک تعویض اجباری را متحمل شوند.

دقیقه ۱۵: دو تیم تا این دقیقه در ایجاد موقعیت ناموفق بودند و بازی در میانه میدان در جریان است. 

دقیقه ۱۷: النصر توپ و میدان را در اختیار گرفت و در مقابل استقلال روی نظم دفاعی و گل نخوردن متمرکز بود، النصر از سمت چپ خط دفاعی استقلال حرکتی را شکل داد و پاس زیبای سادیو مانه را مهاجم النصر درست به جایی فرستاد که حسین حسینی حضور داشت و توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۵: تا این دقیقه استقلال محتاطانه به بازی ادامه می‌دهد و النصر بازی را اداره می‌کند. النصر با چرخش توپ سعی در ایجاد فضا و خلق موقعیت دارد که در این امر ناموفق بود. 

دقیقه ۳۶: جلال الدین ماشاریپوف پشت محوطه جریمه النصر صاحب توپ شد و تصمیم به شوت‌زنی گرفت که ضربه او به شکلی خطرناک از بالای دروازه النصر به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: النصر از سمت راست زمین حرکتی را با آنجلو گابریل آغاز کرد،. آنجلو با رونالدو کار ترکیبی انجام داد و در موقعیت عالی گلزنی قرار گرفت که با خروج خوب حسینی این حمله مهار شد.

نیمه دوم

این گزارش به روز رسانی می‌شود...

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.