الوحدات مثل شارجه؛/ بدترین اتفاق برای سپاهان پس از شکست!

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 20:53
الوحدات اردن موفق به کسب پیروزی خارج از خانه مقابل استقلال تاجیکستان شد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های استقلال تاجیکستان و الوحدات اردن که رقبای سپاهان در این مرحله هستند، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف هم رفتند.

الوحدات اردن که در دو دیدار اخیرش یک پیروزی مقابل سپاهان ایران و یک تساوی برابر شارجه امارات داشت، امروز هم به روند عالی خود در لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد و توانست سه امتیاز مهم در زمین استقلال تاجیکستان به دست بیاورد تا امیدهایش به صعود را بالاتر ببرد.

استقلال تاجیکستان که در دو مسابقه گذشته خود در مرله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شکست خورده بود، امروز هم در تقابل خانگی برابر الوحدات اردن مغلوب شد و با گلی که در دقیقه 52 از بهاء فیصل دریافت کرد، سومین باخت را متحمل شد تا قعرنشین گروه بماند.

الوحدات اردن با کسب پیروزی در این بازی 7 امتیازی شد تا پشت سر شارجه امارات و به دلیل تفاضل گل کمتر، در رده دوم جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد و سپاهان ایران هم که در زمین شارجه شکست خورد، با 3 امتیاز در رتبه سوم ماند.

2098850

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید