حمایت از مردم غزه، لبنان و یمن با کمک های نقدی و غیرنقدی

صدا و سیما سه شنبه 01 آبان 1403 - 21:13
جمعیت هلال‌ احمر استان بیش از ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی به لبنان، غزه و یمن در ایلام جمع‌آوری کرده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز ایلام؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از جمع‌آوری بیش از ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی به لبنان، غزه و یمن به همت داوطلبان هلال‌احمر در استان ایلام خبر داد.

حمزه محمدی‌مقدم اظهار کرد: با توجه به حملات شدید و ددمنشانه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، لبنان و یمن، بنا بر تأکید رئیس جمعیت هلال‌احمر و ابلاغ سازمان داوطلبان، هلال‌احمر استان ایلام اقدام به استقرار ۴۸ پایگاه کمک‌های مردمی در سراسر استان کرد. وی افزود: با مشارکت ۱۲۰ نفر روز از داوطلبان این جمعیت مبلغ ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در ایستگاه‌های ثابت و سیار هلال‌ احمر استان با استقرار ۴۰ دستگاه کارتخوان برای جمع آوری کمک‌های نقدی مردم در خانه‌های هلال، مصلا‌ها، هیأت‌های مذهبی، مساجد، پایگاه‌های امداد و نجات و شعب تابعه، مراکز آموزشی و دانشگاهی، درمانی و اداری و همچنین میادین پرتردد شهر‌های استان جمع آوری شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام ادامه داد: مردم خیر و نیک اندیش استان می‌توانند با مراجعه به ایستگاه‌های جمع آوری هلال‌احمر در سراسر استان نسبت به اهداء کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود اقدام کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.