۳۰۰۰ بیمار در بیمارستان خوروموج تحت همو دیالیز قرار گرفتند

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 آبان 1403 - 21:38
بوشهر- رییس بیمارستان زینبیه (س) خورموج گفت: سه هزار و ۳۶۰ بیمار از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳ مبتلا به نارسایی کلیه در بخش دیالیز تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهنام مجرد سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش دیالیز این مرکز با ۱۵ تخت بستری و ۱۵ دستگاه دیالیز همه‌روزه به‌جز روزهای تعطیل به بیماران دیالیزی در دو نوبت صبح و عصر خدمت ارائه می‌دهد و در ایام تعطیل و شب‌ها نیز در صورت نیاز بیماران فعال می‌شود خدمت‌رسانی درمانی لازم انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان زینبیه (س) خورموج بیان داشت: ۹ نیروی مجرب درمان و دو متخصص داخلی به ۶۳ بیمار دیالیزی در بیمارستان زینبیه (س) خورموج ارائه خدمت می‌کنند.

بهنام مجرد خاطرنشان کرد: اکثر بیمارانی که تحت همودیالیز قرار می‌گیرند سابقه ابتلای به فشارخون بالا و یا دیابت را دارند، در این دسته از بیماران با رعایت رژیم غذایی و کنترل قند خون و فشارخون ابتلاء به نارسایی کلیوی قابل‌پیشگیری است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.