طرح «هر مسجد یک هیئت صلح» در مسجد امام حسین(ع) کرمان آغاز شد

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 21:56
شامگاه اول آبان ماه طرح «هر مسجد یک هیات صلح» با حضور معاون قوه قضائیه، نماینده ولی فقیه در استان، رئیس کل دادگستری و جمعی از مقامات قضایی استان کرمان در مسجد امام حسین (علیه السلام) خیابان والفجر افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در این مراسم گفت: این طرح زمانی موفق می‌شود که همه مساجد رسالت و سهم خود را در راستای اجرای آن ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح، همه مساجد باید کنار هم قرار بگیرند تا حس شیرین خدمت، همراه و همگام کردن مردم و کمک به مردم در قالب یک شبکه منسجم و تحت فرماندهی واحد محقق شود.

وی ادامه داد: این طرح می‌تواند اختلافات را کاهش داده و به معیشت افرادی که گرفتار هستند نیز کمک کند.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان نیز در این مراسم گفت: این طرح با حضور دلسوزان جامعه و دغدغه‌مندان امام زمان عصر (عج) اجرایی می‌شود و ۱۲۰۰ نفر از صلح‌یاران، در قالب ۱۴ گروه در مساجد ساماندهی می‌شوند.

حجت الاسلام محمدامیر ابراهیمی افزود: اعضای این گروه افراد همفکر خود را تا شعاع سه کیلومتری مسجد شناسایی می‌کنند و روزبه‌روز تعداد اعضای این گروه‌ها افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح «هر مسجد یک هیات صلح»، کارهای اجتماعی مردم به دست مردم حل می‌شود، تصریح کرد: این طرح هزینه‌ای برای نظام ندارد و موجب آشتی بیشتر مردم با نظام می‌شود و نهایت امید ما این است که طرح بتواند جامعه را برای آمدن امام زمان (عج) آماده کند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.