قطع برق وسط کنفرانس چمپیونزلیگی! (عکس)

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 22:09
در حین صحبت‌های یوشوا کیمیش در نشست خبری پیش از دیدار بارسلونا-بایرن مونیخ، برق سالن کنفرانس قطع شد!

به گزارش "ورزش سه"، قطع برق در اواسط کنفرانس خبری یوشوا کیمیش باعث رقم خوردن لحظات جالبی شد. این هافبک آلمانی در کنار ونسان کمپانی، سرمربی، نماینده بایرن مونیخ در نشست مطبوعاتی پیش از بازی بود و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

در لحظاتی که او در حال پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران بود، ناگهان بخشی از برق محل برگزاری کنفرانس قطع شد و به همین دلیل نشست خبری کیمیش برای دقایقی متوقف شد تا مشکل برق حل شود.

2098894
2098895

در این حین کیمیش بخشی از سوال خبرنگار را پاسخ داد و سپس با لبخند منتظر ماند تا مسئولان برگزاری کنفرانس مشکل را حل کنند. پس از دقایقی برق دوباره وصل شد و کنفرانس ادامه پیدا کرد.

بارسلونا و بایرن مونیخ در چارچوب هفته سوم چمپیونزلیگ فرداشب از ساعت ۲۲:۳۰ در استادیوم المپیک مقابل همدیگر قرار خواهند گرفت. هر دو تیم در دو بازی گذشته‌شان یک پیروزی و یک شکست کسب کرده‌اند و لغزش در بازی فرداشب ممکن است باعث مشکلاتی در صعود آنها به مرحله حذفی شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.