رقابت جدید لوپز و یزدانی/ استقلال مثل پرسپولیس!

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 01 آبان 1403 - 22:14
ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا،  ملی‌پوشان کشتی ایران برای نخستین بار با دوبنده‌های مشکی که نماد شیر بر روی آن‌ها نقش بسته است، در رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف رقبا می‌روند.

تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی امید و بزرگسالان ایران برای نخستین بار با دوبنده‌هایی که نماد شیر بر روی آن‌ طراحی شده است، در رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۲۴ در کشور آلبانی به مصاف رقبای خود می‌روند.

استقلال ۰ - ۱ النصر/ آبی‌ها باور به برد نداشتند

تیم استقلال در هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (سه‌شنبه) به مصاف النصر عربستان رفت و با یک گل شکست خورد.

تیم فوتبال استقلال ایران در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه راشد امارات از النصر عربستان میزبانی کرد که در نهایت با یک گل شکست خورد.

خلاصه بازی استقلال ایران ۰ - ۱ النصر عربستان

تیم فوتبال النصر عربستان موفق شد با تک گل آیمریک لاپورت، استقلال را شکست بدهد و در لیگ نخبگان آسیا ۷ امتیازی شود. استقلال هم با ۳ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

ویدیو/ رونالدو کاشت، لاپورت برداشت

تیم فوتبال النصر توانست دروازه استقلال را در دقیقه ۸۱ باز کند و از نماینده ایران پیش بیافتد.

تمجید اتحادیه جهانی کشتی از فردین هدایتی/ هیولایی روی تشک!

اتحادیه جهانی کشتی با اشاره به درخشش سنگین‌وزن کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های امیدهای جهان از او به عنوان سوپراستار آینده کشتی جهان یاد کرد.

در جریان رقابت‌های وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی امیدهای جهان که در تیرانا، پایتخت آلبانی، در حال برگزاری است، فردین هدایتی، ستاره سنگین‌وزن کشتی ایران، با کسب سه پیروزی قاطع مقابل رقبایش راهی دور نیمه‌نهایی شد.

غول کوبایی دیر راه افتاد! / حسن یزدانی محبوب‌ترین کشتی‌گیر دنیا

میخاین لوپز در شرایطی که از دنیای کشتی خداحافظی کرده است، در شبکه های اجتماعی فعال شده است اما پرافتخارترین کشتی‌گیر دنیا برای رسیدن به محبوب‌ترین راه دشواری در پیش دارد.

میخاین لوپز کوبایی در ۴۲ سالگی برای پنجمین مرتبه به مدال طلای المپیک رسید تا با کسب پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ از میادین خداحافظی کند. این کشتی گیر پرافتخار مدتی است که در شبکه اینستاگرام حضور دارد و در این بین نزدیک به ۲۲ هزار دنبال کننده دارد.

دستور دنیامالی برای تجهیز ورزشگاه یادگار امام به چمن هیبریدی

وزیر ورزش و جوانان دستور داد ورزشگاه یادگار امام با چمن هیبریدی تجهیز شود.

احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان امروز از ورزشگاه یادگار امام تبریز بازدید کرد. در این بازدید بعد از اینکه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان گفت که برای ترمیم چمن این ورزشگاه و زه‌کشی مناسب زمان زیادی نیاز است و نمی‌توانند در این مدت از این ورزشگاه استفاده کنند احمد دنیامالی دستور داد تا مقدمات لازم برای تجهیز این ورزشگاه به چمن هیبریدی فراهم شود.

چند حرکت ورزشی فوق‌العاده برای شکم+ ویدیو

چربی‌های ناحیه شکم از ماندگاری بالایی برخوردار هستند اما با انجام حرکات شکم و پیروی از یک برنامه ورزشی و غذایی مناسب، می‌توان میزان این چربی‌ها را کاهش داد.

تمرینات شکم را هم می‌توان در خانه و بدون وسیله و هم در باشگاه و با استفاده از وسایل و تجهیزات، مثل حرکات ورزشی با دمبل انجام داد. در این بخش برخی از انواع تمرینات پایه مربوط به شکم را معرفی می‌کنیم.

بازتاب شکست پرسپولیس در رسانه‌های قطر

رسانه‌های معتبر و سرشناس قطری به شکست پرسپولیس برابر السد واکنش نشان داده و اعتراف کردند سرخپوشان تهران بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

خلاصه بازی شارجه امارات ۳ - ۱ سپاهان ایران

تیم فوتبال سپاهان در سومین دیدار خود در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شارجه شد و کارش برای صعود از این گروه سخت شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.