پورموسوی پاسخ نهایی را به شمس آذر نداد

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 22:43
سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان نیز یکی دیگر از گزینه‌های مدنظر شمس آذر برای حضور در این تیم است.

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی که توانسته فصل گذشته استقلال خوزستان را در لیگ برتر حفظ کند، در پایان لیگ ترجیح داد به کار در این تیم ادامه ندهد و در انتظار پیشنهاد جدیدی باشد.

با این حال اکنون با جدایی سعید دقیقی از شمس آذر، مدیران این باشگاه نام سیروس پورموسوی را به عنوان یکی از گزینه‌های جدی خود برای هدایت این تیم انتخاب کردند و قرار دادند.

در این رابطه طی ساعات اخیر صحبت‌های مثبتی بین طرفین شکل گرفت، اما سیروس پورموسوی همچنان پاسخ قطعی خود را برای حضور روی نیمکت شمس آذر را اعلام نکرده است. وضعیت نگران کننده شمس آذر از یک سو و برنامه دیدارهای حساس باقی مانده سبزپوشان از سوی دیگر، گفته می‌شود یکی از دلایل اصلی به بن بست رسیدن مذاکرات طرفین است. از سوی دیگر پورموسوی که پیش از این از خیبر خرم آباد پیشنهاد دریافت کرده بود، گفته می‌شود در انتظار پیشنهادات دیگری است که از ریسک کمتری برخوردار باشد.

2056494

رضا مهاجری دیگر گزینه شمس آذر است که قرار است مذاکرات نهایی را با مدیران این تیم دنبال کند و در نهایت باید دید شرایط شگفتی‌ساز فصل گذشته در آستانه بازی با پرسپولیس به چه شکل خواهد شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.