حامدی‌فر: رفتار مدیریت باشگاه استقلال در شأن حسینی نبود

افکار نیوز سه شنبه 01 آبان 1403 - 22:55
بازیکن سابق باشگاه استقلال از حسین حسینی در ماجرای اخیر پیش آمده حمایت کرد.

اختلاف میان سید حسین حسینی ، کاپیتان استقلال، و مدیریت باشگاه از زمانی آغاز شد که یک گلر بوسنیایی به عنوان جانشین حسینی به تیم پیوست. این دروازه‌بان بدون اینکه بازی زیادی برای استقلال انجام دهد، مبلغ قابل توجهی از باشگاه دریافت کرد و سپس از تیم جدا شد. مصاحبه حسینی درباره این موضوع و انتقاد از این تصمیم باعث شد که او از سوی باشگاه یک جلسه از حضور در تمرین محروم شود.

حامدی‌فر در واکنش به این اختلافات از حسینی حمایت کرد و گفت: «به سید خیلی ارادت دارم؛ او یکی از دوستان نزدیکم در استقلال است. به نظرم اتفاقی که افتاد، باشگاه می‌توانست بهتر رفتار کند، چون در شأن حسینی نیست و او کاپیتان استقلال است. سید همیشه به جوان‌ترها کمک کرده، حتی وقتی پول نگرفتیم. از نظر فنی، سید خیلی آماده است و خواهش می‌کنم از مدیریت که با چنین بازیکن‌هایی بهتر رفتار شود.»

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.