روزنامه سعودی: تقویت برتری النصر بر تیم‌های ایرانی

ورزش سه سه شنبه 01 آبان 1403 - 23:11
روزنامه الریاضیة نوشت که النصر موفق شد آمار برتری هایش برابر تیم های ایرانی را افزایش دهد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه عربستانی در گزارشی نوشت: تیم فوتبال النصر توانست با پیروزی 1-0 مقابل استقلال تهران، برتری تاریخی خود را مقابل تیم‌های ایرانی در رقابت‌های قاره‌ای تقویت کند.

النصر برای بیستمین بار در این مسابقات با تیم‌های ایرانی روبرو شد. با این برد، تعداد پیروزی‌های خود مقابل تیم‌های ایرانی را به 9 رساند، درحالی‌که 7 شکست (یکی از آنها در ضربات پنالتی) و 4 تساوی در کارنامه دارد.  

النصر برای دومین بار در سومین تقابل قاره‌ای خود مقابل استقلال پیروز شد، پس از اینکه هرکدام از دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2011 با نتیجه 2-1 بر دیگری پیروز شده بودند.  

2098924

این تیم پایتخت‌نشین همچنان به روند پیروزی‌های خود از زمان حضور استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی که ماه گذشته جانشین لوئیس کاسترو پرتغالی شد، ادامه داد.

پیولی تیم را به 7 پیروزی متوالی هدایت کرده است: چهار پیروزی در لیگ روشن سعودی، دو پیروزی در لیگ نخبگان و یک پیروزی در جام پادشاهی.

2098925

این اولین بار است که تیم تحت هدایت سرمربی ایتالیایی تنها با یک گل به پیروزی می‌رسد، پس از اینکه در 4 پیروزی دیگر دو گل و در دو پیروزی دیگر سه گل به ثمر رسانده بودند.  

النصر با این پیروزی امتیازات خود را به 7 رساند و در رده چهارم جدول گروه نخبگان قرار گرفت. استقلال با دومین شکست پیاپی خود، در امتیاز 3 باقی ماند و در رتبه ششم جدول قرار گرفت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.