پیولی: جوّ ورزشگاه برای ما سخت بود/ می‌توانستیم شروع بهتری داشته باشیم

خبرورزشی سه شنبه 01 آبان 1403 - 23:46
سرمربی ایتالیایی النصر از عملکرد بازیکنانش در ۴۵ دقیقه نخست دیدار با استقلال انتقاد کرد.

استفانو پیولی در نشست خبری بعد از دیدار تیم فوتبال النصر عربستان مقابل استقلال ایران که با برتری یک بر صفر زردپوشان ریاض همراه بود، اظهار داشت: بازی در نیمه اول سخت بود و می‌توانستیم شروع بهتری داشته باشیم. با این حال در نیمه دوم بهتر بودیم و کار را تمام کردیم. جوّ ورزشگاه برای ما سخت بود و شاهد رطوبت بالایی بودیم.

وی با انتقاد از کیفیت زمین ورزشگاه راشد دبی خاطرنشان کرد: زمین مسابقه مناسب بازی نبود، اما از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم. ما بازی‌های زیادی در لیگ عربستان، جام حذفی و لیگ نخبگان پیش رو داریم و به آماده‌سازی بازیکنان متعهد هستیم تا به کسب نتایج مثبت ادامه بدهیم.

سرمربی النصر با تمجید از مهاجم برزیلی النصر تصریح کرد: تالیسکا تأثیر مثبتی در تیم گذاشت. او بازیکنی مهم و تأثیرگذار است که تیم را پس از ورودش تقویت کرد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.