امباپه معلم خصوصی وینیسیوس شد!

افکار نیوز چهارشنبه 02 آبان 1403 - 00:17
دوربین های شبکه دازن صحنه ای جالب را در بازی با سلتا شکار کردند، وقتی امباپه از وینیسیوس می خواهد که بیشتر شوت بزند.

به جرات می توان گفت در فصلی که بازی های رئال چنگی به دل نمی زند و قهرمان اروپا نشانی از تیم فصل گذشته ندارد، زوج وینیسیوس و امباپه درخشان بوده اند. وینی به فرم فصل قبلش برگشته و بازهم برای رئال گل های تعیین کننده می زند. او در 6 بازی متوالی یا گل زده یا پاس گل داده است. امباپه نیز بهترین گلزن فصل رئال مادرید است و این دو برابر سلتا با زدن دو گل رئال را از یک جهنم فراری دادند.

شایعاتی در مورد اختلاف این دو در زمین و اینکه به هم پاس نمی دهند وجود داشت که بی اساس بودند. برای مثال دوربین های شبکه دازن صحنه ای جالب را در بازی با سلتا شکار کردند، وقتی امباپه از وینیسیوس می خواهد که بیشتر شوت بزند.

امباپه به وینی: نیاز نیست پاس بدهی، راحت شوت بزن، قبوله.

ستاره برزیلی با تکان دادن سر حرف کیلیان را تایید می کند و ستاره فرانسوی در ادامه می گوید: ببین وقتی شوت میزنی چطور میشه، باورنکردنیه...یک گل دیگر بزنیم خیلی خوب میشه!

در این بازی امباپه با یک ضربه تماشایی گل اول رئال را زد و در نیمه دوم نیز وینیسیوس با زدن گل دوم رئال را از یک تساوی تلخ نجات داد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.