تکمیل فاز دوم بهسازی و اجرای طرح هادی روستای کوزره تا پایان آبان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 00:54
همدان _ مدیر بنیاد مسکن همدان گفت: فاز دوم بهسازی و اجرای طرح هادی روستای کوزره تا پایان ماه جاری در صورت مساعد بودن شرایط جوی تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، داود سوری در حاشیه بازدید از مراحل اجرایی فاز دوم بهسازی و اجرای طرح هادی روستای کوزره با اشاره به رعایت نکات فنی و استفاده از مصالح مناسب در زیرسازی اظهار کرد: روستای کوزره از توابع بخش شراء با ۵۶۰ خانوار و جمعیتی حدود ۲۰۰۰ نفر از روستاهای بزرگ بخش شراء و شهرستان همدان محسوب می‌شود که فاز اول بهسازی معابر در سنوات گذشته انجام شده است.

مدیر بنیاد مسکن همدان افزود: امسال از محل اعتبارات تخصیص یافته، بازنگری طرح هادی به عنوان سند چشم انداز توسعه با افق ۱۰ ساله و همچنین اجرای جدولگذاری و زیرسازی معابر از سوی بنیاد مسکن شهرستان در حال انجام است و تا پایان ماه جاری در صورت مساعد بودن شرایط جوی با اجرای آسفالت، فاز دوم بهسازی و اجرای طرح هادی این روستا تکمیل خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.