سهراب با یک رکورد تلخ از استقلال رفت

برترین‌ها چهارشنبه 02 آبان 1403 - 02:12
استقلال با هدایت سهراب بختیاری‌زاده در هر 3 مسابقه، بازنده نیمه‌های دوم بود و هیچ گلی به‌ثمر نرساند.

فوتبال ۳۶۰: استقلال با هدایت سهراب بختیاری‌زاده در هر ۳ مسابقه، بازنده نیمه‌های دوم بود و هیچ گلی به‌ثمر نرساند.

سهراب با یک رکورد تلخ از استقلال رفت

استقلال در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا به مصاف النصر عربستان رفت و با نتیجه یک بر صفر به حریف سرشناس خود باخت تا دومین باخت متوالی در این مسابقات را تجربه کند. این آخرین حضور سهراب بختیاری‌زاده روی نیمکت تیم آبی‌پوش تهرانی به عنوان سرمربی بود که با ثبت دومین شکست خاتمه یافت.

یک برد و ۲ باخت، ماحصل کارنامه سهرابِ سرمربی در استقلال

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال در 3 بازی با این تیم به یک برد و 2 باخت دست یافت. تیم او ابتدا با نتیجه 2 بر یک از سد هوادار گذشت اما در ادامه شاهد شکست 3 بر صفر مقابل ذوب‌آهن و یک بر صفر مقابل النصر بودیم. نکته جالب‌توجه درباره تیمِ بختیاری‌زاده این بود که در هر 3 پیکار مذکور، در نیمه‌های دوم شکست خورد و نتوانست به گل دست پیدا کند.

سه باخت در نیمه‌های مربیان برای بختیاری‌زاده

آن‌ها در جدال با هوادار در 45 دقیقه نخست 2 گل به‌ثمر رساندند اما در نیمه دوم یک گل دریافت کردند. تقابل با ذوب‌آهن، اوج ضعف آبی‌پوشان در نیمه مربیان بود. جایی که گاندوها 3 گل وارد دروازه محمدرضا خالدآبادی کردند و نهایتاً مصاف با النصر و بازهم دریافت گل در نیمه دوم. سهراب نتوانست در جریان مسابقه و در نیمه‌های دوم عملکرد خوبی از خود به منصه ظهور بگذارد. تعویض‌هایش و بازی‌خوانی او و دستیارانش چندان به نتیجه منجر نشد و سه باخت در 45دقیقه‌های دوم برای‌شان به دست آمد.

۵ نیمه، بدون گل زده!

استقلال در مصاف با هوادار شروع طوفانی‌ای داشت. رافائل سیلوا و مهرداد محمدی موفق شدند دروازه تیم بنفش‌پوش را باز کنند اما در 5 نیمه بعدی هیچ گلی توسط شاگردان بختیاری‌زاده وارد دروازه رقبا نشد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که تیم سهراب به جز بازی آخر، تفکری تهاجمی داشت و موقعیت‌های خوبی هم روی دروازه رقبا ایجاد کرد اما دیگر به گلی دست نیافت و با 225 دقیقه بدون گل زده به کار خود پایان دادد. باید دید با روی کار آمدن پیتسو موسیمانه استقلال در چه مسیری قرار خواهد گرفت و آیا بختیاری‌زاده به حضور در کادرفنی ادامه می‌دهد یا خیر.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.