فورلان آماده چالش جدید در 45 سالگی:/ ورود رسمی برنده توپ‌ طلا جام‌جهانی به دنیای تنیس!

ورزش سه چهارشنبه 02 آبان 1403 - 02:41
دیگو فورلان فوق‌ستاره فوتبال اروگوئه در مسابقات تنیس حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیگو فورلان، مهاجم سابق تیم‌های منچستریونایتد، ویارئال و اتلتیکومادرید، در سن ۴۵ سالگی به طور رسمی وارد دنیای حرفه‌ای تنیس شد. او قرار است در رقابت چلنجرکاپ مونته‌ویدئو با فده کوریا، تنیسور رده ۱۰۱ جهان، به رقابت بپردازد. این مسابقه نخستین تجربه فورلان در یک رقابت ATP خواهد بود، این مسابقات از 21 تا 27 آبان برگزار خواهد شد.

فورلان پیش از این در مسابقات نیمه‌حرفه‌ای که در لیما، پرو برگزار شد، به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت، اما در این مرحله مغلوب آنتونیو آمارا داسیلوا از برزیل با نتایج ۳:۶ و ۲:۶ شد.

2098694

اسطوره فوتبال اروگوئه در دوران کودکی و نوجوانی به عنوان یک تنیسور بااستعداد شناخته می‌شد، اما پس از آن تصمیم گرفت تا بر روی فوتبال تمرکز کند. رسانه‌های اروگوئه‌ای گزارش داده‌اند که او این تصمیم را به‌خاطر حمایت مالی بهتر از خواهرش، الخاندرا، که پس از یک تصادف رانندگی در سال ۱۹۹۱ دچار معلولیت شد، اتخاذ کرده است. حالا، فورلان در ۴۵ سالگی به ورزش اول خود بازگشته و قصد دارد در دنیای تنیس نیز موفقیت‌هایی کسب کند.

کاسارینو، کاپیتان تیم دیویس‌کاپ اروگوئه، در گفتگویی عنوان کرد: دیگو هر روز تمرین می‌کند و هفته‌ای سه بار با من تمرین دارد. او در شرایط خوبی قرار دارد و همه در اروگوئه منتظر تماشای این بازی هستند.

فورلان تنها فوتبالیستی نیست که پس از بازنشستگی به دنیای تنیس روی آورده است. پائولو مالدینی، مدافع سابق میلان، نیز در سال ۲۰۱۷ در یک رویداد چلنجر در میلان به رقابت پرداخت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.