دولت وام ۵۰۰ میلیونی بدون ضامن می دهد + شرایط ثبت نام

گسترش نیوز چهارشنبه 02 آبان 1403 - 06:12
در طرح تسهیلات اعتبار ملی، یکی از بانک های دولتی وام بدون ضامن ۵۰۰ میلیون تومانی را با نرخ سود ۱۴ درصد به متقاضیانی که دارای حساب در این بانک هستند، ارائه می‌دهد. متقاضیانی که مراحل اعتبارسنجی بانک مرکزی را پشت سر بگذارند، قادر خواهند بود این وام را دریافت کرده و در مدت زمان ۱۲ تا ۳۶ ماه با همان نرخ سود ۱۴ درصد بازپرداخت کنند.

 بانک ملی در طرح تسهیلات اعتبار ملی، به تازگی در اقدامی به کسانی که در این بانک دارای حساب هستند یک وام ۵۰۰ میلیونی با نرخ ۱۴ درصد سود بدون ضامن ارائه می دهد. افراد واجد شرایط با طی کردن مراحلی که بانک در بخشنامه خود آورده است می توانند این وام را دریافت کنند. همچنین، پس از دریافت وام، متقاضیان می‌توانند از طریق کارت اعتباری یا سایر روش‌های اعلام‌شده توسط بانک، خریدهای خود را انجام دهند.

مراحل دریافت وام بدون ضامن ۵۰۰ میلیون تومانی بانک ملی

متقاضیان برای دریافت وام بدون ضامن ۵۰۰ میلیون تومانی بانک ملی، ابتدا نیاز به افتتاح حساب در سامانه بام این بانک دارند. ثبت نام و دریافت تسهیلات مجازی انجام می‌شود و متقاضیان نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک ملی ندارند.

وام اعتبار ملی نیازی به ضامن رسمی ندارد و متقاضیان بر اساس اعتبارسنجی‌ای که بانک مرکزی انجام می‌دهد، می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند. همچنین متقاضی برای اثبات توانایی بازپرداخت تسهیلات ملزم به ارائه فیش حقوقی، جواز کسب یا سایر مدارک مرتبط با درآمد است. گفتنی است برای دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی، میانگین حساب متقاضی در بازه زمانی سه تا ۱۸ ماهه بررسی می‌شود.

ضریب تسهیلات طرح اعتبار ملی چقدر است؟

نسبت مبلغ وام بدون ضامن ۵۰۰ میلیون تومانی بانک ملی به میانگین سپرده متقاضی، بین ۳۵ تا ۵۷۰ درصد است. در جدول زیر، جزئیات بیشتر از ضریب تسهیلات این وام بر اساس مدت سپرده‌گذاری و بازپرداخت آن نمایش داده شده است. شایان ذکر است ارقام درج‌شده در این جدول، به درصد هستند.

شرایط بازپرداخت وام بدون ضامن بانک ملی

متقاضیانی که وام ۵۰۰ میلیون تومانی اعتبار ملی را از بانک ملی دریافت می‌کنند، ملزم به بازپرداخت تسهیلات در مدت زمان ۱۲ تا ۳۶ ماهه هستند. در صورتی که وام‌گیرنده ملزم به بازپرداخت وام در مدت زمان ۳۶ ماهه باشد، باید ماهانه مبلغ ۱۷ میلیون و ۸۸ هزار تومان پرداخت کند.

با این حساب مجموع رقم وام و سود تسهیلات اعتبار ملی برای وام‌گیرندگان مبلغ ۶۱۵ میلیون و ۲۴۷ هزار تومان محاسبه شده است.

کدخبر: 338693

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.