شکست عملیات روانی دشمن علیه شهید یحیی السنوار

افکار نیوز چهارشنبه 02 آبان 1403 - 06:32
دبیرکل اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی گفت: دشمن در یک سال گذشته عملیات روانی بسیاری علیه رهبر شهید حماس انجام داد اما شکست خورد.

حجت الاسلام «علی کریمیان» دبیرکل اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی روز سه‌شنبه و در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید یحیی سنوار در جمع خبرنگاران، گفت: شهید یحیی السنوار تمام عمرش را در جهاد و در کنار مردم گذراند و تلاش‌ها و مجاهدت‌های زیادی برای آزادی فلسطین داشت. زندگی او همان‌طور که خودش گفته بود که اینجا کربلایی تکرار می‌شود، یک زندگی عاشورایی داشت و شهادت وی هم عاشورایی بود.

او افزود: دشمن در یک سال گذشته خیلی عملیات روانی کرد که یحیی السنوار مردم را سپر انسانی کرده یا در تونل‌ها مخفی شده و این عملیات روانی در یک سال گذشته شکست خورد و این نشان داد که تا آخرین لحظه مقاوم و جنگنده بوده و با اسلحه در میدان و در کنار مردم بوده است.

دبیرکل اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی همچنین بیان کرد: زندگی وی پُر از درس و عبرت بود و شهادت وی، او را تبدیل به اسطوره کرد و جوانان به حضور چنین شخصیتی افتخار کرده و از وی الگو خواهند گرفت.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.