دنیامالی: ماشین‌سازی قدیمی‌تر از تراکتور است؛/ تراکتور به کنار، این تیم تبریزی باید احیاء شود

ورزش سه چهارشنبه 02 آبان 1403 - 07:28
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که باید شرایط فعالیت دوباره باشگاه ماشین‌سازی فراهم شود.

به گزارش "ورزش سه"، احمد دنیامالی درباره شرایط ورزشگاه باغ‌شمال تبریز عنوان کرد: این مجموعه قدیمی‌ترین ورزشگاه تبریز است و اهالی ورزش خاطرات زیادی در این استادیوم دارند ولی آنجا قدیمی شده و از نظر ایمنی شرایط استفاده را ندارد.

او ادامه داد: باید سکوهای ورزشگاه باغ‌شمال تبریز جمع‌آوری شود ولی از سوی دیگر، استادیوم در بافت مسکونی قرار دارد و ظرفیت حضور بیش از اندازه تماشاگران را ندارد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در حال مطالعه هستیم تا سکوهای جدید با ظرفیت کمتر برای مسابقات در نظر گرفته شود. می‌توان ظرفیت 10 هزار نفری تماشاگر را در آنجا ایجاد کرد تا متناسب با شرایط مسکونی اطراف ورزشگاه باشد و در مواقع بحران مشکلی برای خروج از استادیوم نباشد که باید این استانداردسازی صورت بگیرد.

دنیامالی با بیان اینکه ماشین‌سازی قدیمی‌ترین تیم تبریز است و قبل از تراکتور قدمت دارد، ابراز کرد: اعتقاد داریم که احیای ماشین‌سازی یک ظرفیت است. بنابر این، آنچه برای ما اهمیت دارد، این است تا شرایطی به وجود بیاوریم تا بخش خصوصی وارد شود و ماشین‌سازی را احیا کند.

او یادآور شد: ماشین‌سازی بدهی کلانی دارد که از گذشته مانده و مالک تیم در مقابل این بدهی‌ها منابع لازم را ندارد ولی ما پیگیر هستیم تا این مشکل حل شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.