نتیجه بازی استقلال و النصر | استقلال 0 - النصر ۱

پارس نیوز چهارشنبه 02 آبان 1403 - 07:33
استقلال در دیداری که تمرکز خود را روی کارهای تدافعی و مهار مهاجمان النصر گذشته بود، سرانجام روی یک لحظه غافلگیری و فرصت‌طلبی لاپورت، دروازه خود را بازشده دید و شکست خورد.

به گزارش پارس نیوز به نقل از "ورزش سه"، در دیداری از دور سوم مرحله گروهی لیگ نخبگان، استقلال با ارائه عملکردی دفاعی موفق شد که رونالدو را مهار کند، اما روی یک لحظه غافلگیری و استفاده آیمریک لاپورت، مدافع پیش تاخته اسپانیایی، دروازه خود را باز شده دید و این مسابقه با یک گل به سود النصر به پایان رسید.

استقلال در همان ابتدای بازی با بدبیاری عجیبی مواجه شد. پاس رضاییان در محوطه جریمه به مهرداد محمدی رسید و در شرایطی که او قصد داشت با شوت‌زنی دروازه النصر را تهدید کند، پایش با پای آیمریک لاپورت برخورد کرد و به شدت مصدوم شد. محمدی پس از این صحنه قادر به ادامه بازی نبود و جایش را به علیرضا کوشکی داد.

نخستین موقعیت بازی در دقیقه هجده رقم خورد. پس از اینکه نواف البوشل با سادیو مانه یک و دو کرد، وارد محوطه جریمه شد و ضربه‌اش را نیز زد که حسینی موفق به مهار آن شد. رونالدو در دقیقه 21 اولین ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که شوت او از کنار تیرک به بیرون رفت.

 

ماشاریپوف خلق کننده اولین موقعیت مهم استقلال به روی دروازه النصر بود. جایی که این بازیکن از راه دور اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت. رونالدو مجدداً از همان نقطه‌ای که شوت نخست را زده بود اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه او را حسینی در آغوش گرفت.

النصر در دقیقه 42 یک بخت مهم گلزنی دیگر داشت. پس از اینکه آنجلو با رونالدو یک و دو انجام داد، وارد محوطه جریمه شد که حسینی با پرشی دیدنی و سیو تماشایی، توپ را دفع کرد. در نهایت نیز بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در شرایطی که در نیمه دوم بازی در اختیار النصر بود، موقعیت چندانی به روی دروازه‌ها خلق نمی‌شد. در دقیقه 66 بود که ارسال کرنر رضاییان به نیک نفس رسید که ضربه بی‌دقت او از بالای دروازه به بیرون رفت. حسینی در دقیقه 70 دروازه استقلال را نجات داد. جایی که شوت اندرسون تالیسکا از پشت محوطه جریمه پس از سایش به دستان کاپیتان استقلال با اختلاف کمی از کنار تیرک راهی کرنر شد.

کوشکی بهترین بخت گلزنی استقلال را از دست داد. روی پاس تماشایی کاکوتا بود که کوشکی در موقعیت تک به تک با بنتو قرار گرفت ولی ضربه بد او را سنگربان برزیلی النصر مهار کرد. تیم عربستانی در دقیقه 74 چند فرصت متوالی داشت که ابتدا ضربه رونالدو را مهار کرد و سپس شوت تالیسکا پس از برخورد با مرادمند راهی کرنر شد.

پس از اینکه ضربه سر لاپورت توسط سیلوا از روی خط برگشت داده شد، به تالیسکا رسید که شوت او با برخورد به تیرک و پای حسینی راهی کرنر شد. سرانجام در دقیقه 80 دروازه استقلال باز شد. ارسال کرنر بروزوویچ با ضربه سر رونالدو همراه شد که حسینی به زیبایی توپ را از زیر طاق دروازه درآورد ولی در ادامه لاپورت در تیر دوم موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند.

در ادامه وسلی توانست وارد محوطه جریمه شود که ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد. استقلال در ثانیه‌های پایانی فرصت خوبی داشت که تعلل زکی پور در محوطه جریمه و ضربه بد او پس از برخورد با پای مدافع النصر در دستان بنتو آرام گرفت.

در نهایت نیز این بازی با پیروزی یک بر صفر النصر به پایان رسید تا استقلال پنجمین شکست خود را طی 10 دیدار تجربه کند.

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.