ایتالیایی‌ها هم مانچینی را اخراج‌شده دانستند

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 08:00
رسانه‌های ایتالیایی هم مدعی شدند مانچینی به پایان کارش در نیمکت عربستان رسیده است و به‌زودی جایگزینش اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، شکست برابر ژاپن و تساوی ناامیدکننده برابر بحرین در دو بازی اخیر باعث شده تا انتقادها از روبرتو مانچینی بسیار زیاد شود. رسانه‌های عربستانی در روزهای اخیر اخراج‌شدن او را قطعی دانسته‌اند و گمانه‌زنی‌ها درباره جایگزین مانچو زیاد است.

روزنامه سعودی‌اسپورت امروز در خبری فوری اعلام کرد که اخراج مانچینی قطعی است و هدایت تیم ملی فوتبال عربستان را در دیدار برابر استرالیا یک سرمربی جدید بر عهده خواهد داشت.

سعودی اسپورت به نقل از ماسیمو اوریانی، خبرنگار ایتالیایی، نوشت: مانچینی در دیدار برابر استرالیا روی نیمکت عربستان نخواهد بود و سرمربی دیگری جایگزینش خواهد شد.

از اروه رنار، سرمربی تیم ملی زنان فرانسه، به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی مانچو نام برده می‌شود. او قبلا هدایت عربستان را بر عهده داشت و میان هواداران این تیم از محبوبیت بالایی برخوردار است.

تیم ملی فوتبال عربستان از چهار بازی‌اش در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ تنها پنج امتیاز را کسب کرده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید