آنچلوتی: این بهترین نیمه دوم ما بود

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 08:13
سرمربی رئال مادرید به ستایش از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر بوروسیا دورتموند پرداخت. او وینیسیوس را شایسته توپ طلا دانست.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا جشنواره گل به راه انداخت. رئال با آنکه در نیمه نخست با دو گل از بوروسیا دورتموند عقب افتاد ولی در نیمه دوم متفاوت ظاهر شد و توانست پنج گل به ثمر برساند تا دومین پیروزی‌اش را در این فصل به دست آورد.

به نوشته آس، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پایان بازی گفت: نتیجه نشان می‌دهد ما تیم برتر میدان بودیم. در نیمه دوم نمایش بسیار خوبی داشتیم. این بهترین نیمه دوم ما در فصل جاری بوده است. در نیمه نخست خوب کار نکردیم. با آنکه منظم بودیم اما به‌خوبی روی حریف فشار نیاوردیم. دورتموند در نیمه نخست تیم برتر میدان بود اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد.

او ادامه داد: من قبل از بازی گفتم که باید با تمرکز بالا بازی کرد. اشتباه‌های نیمه نخست باعث شد تا تیم به مشکل بخورد. با گل نخستی که به ثمر رساندیم همه چیز تغییر کرد و توانستیم بازی همیشگی‌مان را به نمایش بگذاریم. من بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که باید به‌خوبی به حریف فشار بیاورند و با تمرکز بیشتری بازی کنند؛ بدون آنکه توپ را از دست بدهند.

آنچلوتی درباره نمایش درخشان وینیسیوس گفت: آنچه می‌توانم بگویم این است که به‌ندرت بازیکنی می‌تواند در یک نیمه اینگونه ظاهر شود. به نظرم وینیسیوس نه به خاطر امشب بلکه به خاطر نمایش بسیار خوبش در طول یک سال برنده توپ طلا می‌شود. او فصل قبل با پیراهن رئال مادرید بسیار خوب ظاهر شد و سهم بسزایی در قهرمانی ما در لیگ قهرمانان اروپا داشت. بنابراین شایسته توپ طلاست. این سه گل به وینیسیوس کمک می‌کند تا سال بعد هم به توپ طلا برسد.

آنچلوتی قبل از ال‌کلاسیکو خبر بدی برای هواداران رئال داشت و گفت: متاسفانه آسیب‌دیدگی رودریگو از ناحیه عضله است. این یک واقعیت است و باید منتظر گزارش پزشکی و زمان دوری او از میادین بود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.