استقبال مردم ورزش دوست آملی از مدال آور مسابقات بدن سازی جهان

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 08:22
مردم ورزش دوست شهرستان آمل از «علی شکری» ملی پوش تیم پرورش اندام ایران و دارنده نشان طلای مسابقات بین‌المللی ارمنستان در بازگشت به زادگاهش به گرمی استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، آیین استقبال از این ورزشکار آملی امروز با حضور جمع از ورزش دوستان این شهرستان از جمله «امیرحسین زارع» ملی پوش نقره‌ای کاروان کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس در ورودی شهر آمل برگزار شد.

علی شکری به همراه تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام ایران در رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان مسابقات بین‌المللی ارمنستان صاحب گردن آویز طلا شد.

استقبال مردم ورزش دوست آملی از مدال آور مسابقات بدن سازی جهان

این ورزشکار آملی با اشاره به اینکه مسابقات در سطح کیفی بالا و قابل قبولی برگزار شد، گفت: ورزشکاران بیش از ۱۶ کشور مطرح دنیا در این رشته ورزشی در ایروان پایتخت کشور ارمنستان حضور داشتند.

شکری افزود: خوشبختانه عملکرد تیم ملی و اعزامی ایران به این مسابقات قابل قبول بوده و توانستند پرچم کشورمان را در این کشور و در میان تیم‌های شرکت کننده بالا ببرند.

استقبال مردم ورزش دوست آملی از مدال آور مسابقات بدن سازی جهان

وی یادآورشد: این مسابقات انتخابی مسابقات جهانی آمریکا نیز بوده و خوشبختانه توانستم سهمیه این مسابقات معتبر را نیز کسب کنم.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.