آغاز بارش پراکنده اولین برف پاییزی در ارتفاعات زنجان

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 08:24
رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون بارش برف همراه با مه موضعی مسیر زنجان - طارم و زنجان - تهم - چورزق را فرا گرفته است.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد:با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی استان به همه رانندگان توصیه می‌شود از ترددهای غیر ضروری در این مسیر اجتناب کنند و در صورت لزوم با رعایت همه جوانب ایمنی و به همراه داشتن تجهیزات ضروری نسبت به تردد در این مسیرها اقدام کنند.

وی یادآور شد: از شامگاه گذشته سامانه بارشی وارد استان شد که فعالیت خود را با بارش‌های پراکنده باران و برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر آغاز کرد که این بارش‌ها تا اواخر وقت پنجشنبه ادامه خواهد یافت.

به گفته محمدی، طبق اعلام هواشناسی استان، فعالیت این سامانه بارشی برای روز چهارشنبه پیش‌بینی شده و به خصوص شدت آن، در مناطق غربی و شمالی استان شامل شهرستان ماهنشان و ارتفاعات طارم بیشتر خواهد بود که بر همین اساس هشدار هواشناسی رنگ زرد صادر شده است.

وی اضافه کرد: رانندگان قبل از حرکت از مبدا برای اطلاع از وضعیت جاده‌های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، پایگاه www.۱۴۱.ir یا نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.