پرسپولیسی‌ها علت شکست برابر السد را در رختکن کشف کردند

برترین‌ها چهارشنبه 02 آبان 1403 - 08:25
رختکن سرخپوشان بعد از شکست این تیم مقابل السد فضای چندان خوبی نداشت.

فرهیختگان: رختکن سرخپوشان بعد از شکست این تیم مقابل السد فضای چندان خوبی نداشت و بازیکنان و دیگر اعضای تیم بابت دومین باخت در لیگ نخبگان بسیار ناراحت بودند.

پرسپولیسی‌ها علت شکست برابر السد را در رختکن کشف کردند

ناراحتی آنها بیشتر به‌خاطر این بود که قدر فرصت‌های گل‌زنی را در این بازی ندانستند و نتوانستند مزد بازی خوبشان را بگیرند. اما درعین‌حال زمزمه‌هایی نیز شنیده شد. برخی بازیکنان از اینکه بازی نکردند دلخور بودند و برخی نیز از پستشان رضایت نداشتند. در این بین یکسری از ترکیب چیده شده توسط گاریدو ایراد گرفتند و اعتقادشان این بود که علیپور باید جای لوکاس در خط حمله بازی می‌کرد و این بازیکن یک خط عقب‌تر به میدان می‌رفت. در این میان برخی اطرافیان تیم هم اعتقاد داشتند نباید تاکتیک تیم و تغییرات صورت‌گرفته از سوی سرمربی قبل از بازی توسط یک عده در تیم‌شان لو می‌رفت. در هر صورت فضای چندان خوبی در رختکن سرخپوشان وجود نداشت و بزرگ‌ترهای تیم هم ترجیح دادند سکوت اختیار کرده و هر صحبتی را به تمرین بعدی موکول کنند.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.