اصل ماجرای سرقت شادمهر از زبان مریم حیدرزاده

تابناک چهارشنبه 02 آبان 1403 - 08:26

مریم حیدرزاده در گفتگو با علی ضیا درباره سرقت بزرگ شعرهایش صحبت کرد و گفت:

می‌رسیم به موضوع سرقت بزرگ،آلبوم آخر خانم مهستی،حقیقتش من خواب بودم ساعت 11 صبح یک روزی دوستانم تماس می‌گرفتند و تبریک می‌گفتند. اون روز نه عید بود نه تولدم و نه ولنتاین و.‌‌.. از یکیشون پرسیدم چه خبر شده که تبریک می‌گید،گفت آلبوم مهستی منتشر شده و بهش گفتم به من چه ارتباطی داره گفت همش ترانه‌های تو هست و این سرقت بزرگ و لطف آقای شادمهر عقیلی بود. آلبومی که آقای شادمهر عقیلی برای مهستی تنظیم و آهنگسازی کردند و ساختند همه ترانه‌های منه به جز دوتا،مراقب گلدون اطلسی باش ترانه منه،طاقت ترانه منه و... به نظر شما اسم این سرقت بزرگ نیست و اسم مناسبی انتخاب نکردم؟

اصل ماجرای سرقت شادمهر از زبان مریم حیدرزاده

مریم حیدرزاده خالق ترانه نفرین محسن چاووشی متولد 29 آبان 56 در تهران است. پدر مریم بازنشسته‌ی ارتش و مادرش کارمند است و دو خواهر به نام‌های نرگس و مرضیه دارد. او در سه و نیم سالگی بر اثر عمل جراحی و اشتباه پزشک، بینایی خود را از دست داد. بسیاری از اشعار و سروده‌های مریم حیدرزاده توسط بسیاری از خوانندگان داخل کشور و خوانندگان فارسی زبان خارج از کشور اجرا شده است.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.