اصفهان میزبان دومین رویداد بین‌المللی هوش مصنوعی

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 08:26
دومین رویداد هوش مصنوعی IAI ۲۰۲۴، به همت بنیاد نخبگان استان اصفهان و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در اصفهان برگزار می‌شود.

دومین رویداد هوش مصنوعی IAI ۲۰۲۴، به همت بنیاد نخبگان استان اصفهان و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تاریخ ۲ الی ۴ آبان‌ماه سال جاری در هتل عباسی اصفهان برگزار می‌شود.

رویداد بین‌المللی هوش مصنوعی اصفهان IAI ۲۰۲۴، با هدف همرسانی و ارائه ظرفیت‌ها و آخرین توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و بین المللی در حوزه هوش مصنوعی با حضور نمایندگان صنایع، واحدهای اقتصادی بزرگ و شرکت‌های سرمایه گذار خطرپذیر در حوزه اقتصاد دیجیتال برگزار می‌شود.

این رویداد در چهار بخش و به شرح ذیل برگزار خواهد شد:

۱. گردهمایی، نشست و پنل تخصصی هوش مصنوعی (با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از فعالین شرکت‌های دارای محصول هوش مصنوعی و بیش از ۳۰۰ نفر از متخصصین هوش مصنوعی کشور)

۲. نمایشگاه ارائه آخرین توانمندی‌های هوش مصنوعی (۱۷۰ شرکت دارای محصولات هوش مصنوعی در نمایشگاه ثبت نام کرده اند که ۱۰۰ شرکت برتر در نمایشگاه حضور خواهند داشت)

۳. رویداد سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی (۶ مجموعه بزرگ اقتصادی در این رویداد حضور خواهند داشت. به عنوان نمونه شرکت فولاد مبارکه اصفهان به میزان ۱۰ میلیارد تومان جهت حمایت از هسته ها با موضوع هوش مصنوعی در صنایع فولادی سرمایه گذاری خواهد نمود)

۴. مسابقات هوش مصنوعی (۱۷۹ تیم در ۵ مسابقه مبتنی بر داده‌های واقعی شرکت کرده‌اند)

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.