معاون وزیر ورزش و جوانان وارد یزد شد

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 08:27
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان جهت افتتاح چندین پروژه ورزشی و شرکت در سمینار توانمندسازی نواب رئیس و مدیران باشگاه های ورزشی وارد یزد شد.

«مریم کاظمی‌پور» در سفری دو روزه صبح روز چهارشنبه دوم آبان ماه با استقبال «اسمائیل دهستانی» سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، «زهیر حاجی حسینی» مدیرکل ورزش و جوانان‌ استان و دیگر مسولین وارد یزد شد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در این سفر در سمینار توانمند سازی مربیان، نواب رئیس و مدیران باشگاها حضور پیدا می کند.

افتتاح استخر سرپوشیده شهید آیت الله رئیسی، سالن رزمی شهید سرسنگی ورزشگاه بزرگ و استخر سرپوشیده گردفرامرز از دیگر برنامه های معاون وزیر ورزش و جوانان به یزد است.

مریم کاظمی‌پور در ادامه سفر خود به یزد با روسای و نایب رئیسان هیات های ورزشی استان دیدار و از جشنواره بازی‌های فکری حرکتی و مهارتی بازدید خواهد کرد.

در ادامه این سفر دو روزه افتتاح چمن مصنوعی ملا باشی و افتتاح چمن مصنوعی شهدای محمد آباد با حضور معاون وزیر انجام می شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.