مدارس اردبیل به دلیل بارش برف مجازی شد

مشرق نیوز چهارشنبه 02 آبان 1403 - 08:28
بارش نخستین برف پاییزی شهرهای مختلف استان اردبیل را سفیدپوش کرد و مدارس ابتدایی در شهرهای اردبیل، سرعین، خلخال و مشگین‌شهر تعطیل شد.

به گزارش مشرق، بارش رحمت الهی که از روز گذشته در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز شده است، از نیمه شب دیشب به صورت برف ادامه یافت و در حال حاضر بارش برف در مناطق مختلف استان ادامه دارد.

در همین زمینه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در اطلاعیه ای در خصوص نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در روز چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل و سرعین دوره پیش دبستانی و ابتدایی فعالیت‌های آموزشی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

همچنین در شهرستانهای خلخال و مشگین شهر فعالیت‌های آموزشی دوره های پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

بر اساس این گزارش و در پی هشدارهای هواشناسی ستاد مدیریت بحران استان اردبیل روز دوشنبه در محل استانداری برگزار و هماهنگی های لازم برای ارائه خدمات بین دستگاهها انجام شد.

منبع: ایرنا

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.