وینیسیوس: لیگ قهرمانان، جام رئال است

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 08:32
ستاره برزیلی رئال مادرید درباره بازگشت رویایی تیمش در بازی برابر بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید شبی خاص و متفاوت را برابر بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد. رئال که در سانتیاگو برنابئو از دورتموند پذیرایی کرد در نیمه نخست با دو گل از حریف آلمانی عقب افتاد ولی در نیمه دوم پنج گل به ثمر رساند تا مقتدرانه پیروز این بازی شود. وینیسیوس در این مسابقه ستاره رئالی‌ها بود و توانست هت‌تریک کند.

به نوشته آس، او بعد از بازی گفت: به خودمان ایمان داریم و می‌دانیم که می‌توانیم در خانه و برابر هوادارانمان دست به هر کاری بزنیم. وقتی به رختکن رفتیم همه بازیکنان بسیار آرام بودند و فقط به حرف‌های سرمربی تیم گوش می‌دادند. آنچلوتی تنها یک چیز گفت و آن اینکه اگر گل نخست را به ثمر برسانیم به بازی برمی‌گردیم. ما به لطف حمایت هواداران گل نخست را به ثمر رساندیم. رئال امشب نهایت تلاشش را به کار گرفت تا پیروز این بازی شود. درست است که یک پیروزی شیرین را به دست آوردیم اما باید از ابتدا شروع خوبی داشته باشیم.

وینیسیوس ادامه داد: سرمربی تیم همواره به ما می‌گوید که نباید کار را برای خودمان سخت کنیم. در نیمه دوم تغییر تاکتیک و انعطاف خود را نشان دادیم. لیگ قهرمانان اروپا جام رئال است و می‌خواهیم یک بار دیگر به قهرمانی برسیم. من تنها ۲۴ سال سن دارم و می‌خواهم تا ابد در رئال مادرید بازی کنم. می‌خواهم برای این باشگاه که از زمان ورودم همه چیز را به من داد نهایت تلاشم را به کار بگیرم و روزهای بسیار خوبی را خلق کنم. اکنون نوبت فکرکردن به ال‌کلاسیکو است. در این بازی هم می‌خواهیم مثل دیگر بازی‌ها نهایت تلاش‌مان را به کار بگیریم تا شرایط را برای ادامه فصل آسان‌تر کنیم.

این ستاره برزیلی در پایان درباره شعار «وینیسیوس شایسته توپ طلا است» در برنابئو گفت: من به این موضوع فکر نمی‌کنم و اجازه بدهید مردم درباره‌اش صحبت و پیش‌بینی کنند. من بسیار خوشحالم که شعار «وینیسیوس شایسته توپ طلاست» را شنیدم. وقتی هواداران اسمم را صدا زدند غرق در شادی شدم. این رویایی بود که برآورده شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.