استاندار تهران با تولیت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) دیدار کرد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 08:40
ری- استاندار تهران در نخستین روزکاری خود با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت این حرم دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق معتمدیان، در نخستین روز کاری خود، پس از برگزاری آئین معارفه به عنوان استاندار تهران که روز گذشته برگزار شد، صبح امروز چهارشنبه، با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت این حرم دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش در این دیدار، استاندار تهران در خصوص پیگیری موضوعات حرم سید الکریم قول مساعد داد و در ادامه نیز آیت الله قاضی عسکر با تاکید بر توجه جدی به موضوعات مورد مغفول ری توسط دستگاه‌ها، رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

گفتنی است که در ادامه این دیدار، محمد صادق معتمدیان، استاندار تهران، با همراهی حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر، تولیت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، مهدی باب الحوائجی، فرماندار ویژه ری، محمد صائبی، مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران و مرتضی همتی، شهردار باقرشهر به زیارت سید الکریم و امامزادگان واجب التعظیم این مکان مقدس پرداختند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.