کتابخانه دیجیتال گیگالیب دانشگاه پیام نور راه‌اندازی شد

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 02 آبان 1403 - 08:41
سخنگو و مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور مازندران با اعلام اینکه کتابخانه دیجیتال گیگالیب این دانشگاه راه اندازی شد، گفت: هم اکنون، امکان دسترسی بر خط به متن کامل منابع الکترونیکی شامل، مقالات، کتاب‌ها و پایان‌نامه‌های الکترونیکی، برای دانشگاهیان و پژوهشگران دانشگاه پیام نور فراهم شده است.

حسین برزگر ولیکچالی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این کتابخانه علاوه بر دسترسی به بیش از ۲۰۰ پایگاه معتبر علمی جهان، امکان استفاده از خدمات بررسی گرامر( grammarly) و مشابهت یابی (ithenticate) را نیز مقدور ساخته است.

وی افزود: دسترسی به این کتابخانه به صورت ip base در تمامی مراکز و واحدهای دانشگاه به آدرس (http://gigalib.org/ip) رایگان است و استفاده از این کتابخانه از کامپیوترهای متصل به اینترنت دانشگاه در مراکز و واحدهای دانشگاه نیاز به نام کاربری و رمز عبور ندارد.

طرح نوین فرهنگی اهداء کتب مازاد و بلا استفاده دانشجویان

سخنگوی دانشگاه پیام نور مازندران از اجرای طرح فرهنگی نوین در این دانشگاه خبرداد و گفت: طرح فرهنگی اهداء کتب مازاد و بلا استفاده از ترم‌های قبل راه اندازی شد.

این مسئول با بیان این نکته که زکات دانش نشر آن است، اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور مازندران، جهت استفاده بهینه از کتاب‌های ترم‌های قبلی، می‌توانند کتب مازاد و بلا استفاده خود را به اداره فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی مرکز خود تحویل دهند، تا کتب اهدایی در اختیار دانشجویان ترم جدید قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.