بدشانسی محبی با پاس گل‌های بی‌اثر در آسیا

ورزش سه چهارشنبه 02 آبان 1403 - 08:52
مهاجم تیم فوتبال سپاهان که تا به اینجای کار عملکرد بدی نداشته، هنوز نتوانسته روی برد تیمش در آسیا تاثیرگذار باشد.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان ایران امشب در مصاف با شارجه امارات با حساب 3 بر یک شکست خورد. دیداری که در آن شاگردان مورایس یکبار توانستند به بازی برگردند اما در نهایت با دریافت گل‌های دوم و سوم شکست را پذیرفتند.

تنها گل نماینده کشورمان در این بازی توسط مهدی لیموچی زده شد. در دقیقه 51 بود که بازیکنان سپاهان با ضربه سر محکم از میانه زمین توپ را به پشت مدافعان شارجه فرستادند و محمدمهدی محبی با فرار به موقع صاحب توپ شد و توانست با پاس زیبا لیموچی را در فرصت گلزنی قرار دهد و این بازیکن هم با ضربه‌ای بدون نقص حساب کار را به تساوی کشاند.

شاید تنها اتفاق مثبت این بازی برای سپاهانی‌ها ارتقاء آمار فردی این دو بازیکن در لیگ قهرمانان باشد. لیموچی که در بازی با استقلال تاجیکستان پاس گل داده بود، امشب اولین گل آسیایی خود را به ثبت رساند تا برای سومین بازی پیاپی در گلهای تیمش نقش مستقیم ایفا کرده باشد.

محمدمهدی محبی نیز دومین پاس گل خود در این فصل لیگ قهرمانان را ثبت کرد اما نکته اینجاست که هر دو پاس او در شب باخت سپاهان بوده است چرا که پیش از این هم در مصاف با الوحدات اردن پاس تنها گل تیمش را داده بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.