همایش همگانی «صبح و نشاط» در تربت جام برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 08:53
تربت جام- فرماندار تربت جام گفت: ۱۱ آبان همایش همگانی صبح و نشاط در تربت جام برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جمشیدی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای ورزش شهرستان تربت جام به منظور هماهنگی برگزاری برنامه همایش صبح و نشاط اظهار کرد: مدیران اجرایی، نظامی و مردم همراهی کنند تا برنامه همایش همگانی صبح و نشاط به بهترین نحو ممکن در تربت جام برگزار شود، این برنامه فرصت خوبی است که تربت جام در آنتن ملی قرار بگیرد.

فرماندار تربت جام در این جلسه با بیان نقش و اهمیت ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نیز از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط ادامه داد: همه مسئولان این شهرستان با بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در جهت برگزار این رویداد مهم پای کار هستند.

ورزش در روح و روان انسان و خانواده تأثیرگذار است

همچنین در این جلسه رضا آذریان، رئیس هیئت ورزش همگانی استان خراسان رضوی با تشکر از همراهی مسئولان تربت جام گفت: همایش همگانی صبح و نشاط روز جمعه ۱۱ آبان با حضور خانواده‌ها برگزار می‌گردد و از همه عزیزان دعوت می‌کنم تا در این همایش که به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شود شرکت نمایند.

رضا آذریان افزود: ورزش صبحگاهی تبلیغات مناسبی برای حضور مردم در حوزه ورزش و تندرستی است که از فضاهای موجود استفاده می‌شود، ورزش در روح و روان انسان و خانواده تأثیرگذار است.

رئیس هیئت ورزش همگانی استان خراسان رضوی تصریح کرد: ورزش همگانی پایه و اساس ورزش قهرمانی است، قرار است برنامه همگانی "صبح و نشاط" را با کمک مردم و مسئولان تربت جام برگزار شود و این فرصتی است که شهرستان تربت جام را به کشور و در سطح ملی معرفی کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.