هدف ذوب‌آهن حضور در بین چهار تیم برتر لیگ است / لطیفی: باید به تیم ملی برسم

ورزش سه چهارشنبه 02 آبان 1403 - 09:08
مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن از عملکرد خودش و تیمش در فصل جدید راضی است.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر ذوب آهن توانست تهران با 3 گل بر استقلال غلبه کند. نتیجه‌ای که شاید کمتر کسی پیش‌بینی آن را می‌کرد، اما عملکرد خوب شاگردان ربیعی و درخشش مجید علیاری و امید لطیفی کار آبی‌ها در این بازی را یکسره کرد. در همین خصوص امید لطیفی زننده دومین گاندوها به خبرنگار ما گفت:
«خدا کمک کرد و توانستیم بازی مهمی را مقابل تیم بزرگ استقلال برنده شویم و سه امتیاز مهمی که خیلی به آن نیاز داشتیم را کسب کنیم. بازی خیلی خوبی بود. استقلال در نیمه اول بهتر از ما بود ولی نیمه دوم ما بهتر توانستیم برنامه خودمان را اجرا کنیم و به گل برسیم و در نهایت برنده شویم.»

او در این باره که "آیا برای گل زدن به استقلال برنامه داشته یا نه؟" پاسخ داد:
«من در هر بازی با هدف تاثیرگذاری مثبت و گلزنی به میدان می‌روم. مقابل استقلال هم همین‌طور بود و هدف داشتم که به گل برسم. خدا را شکر توانستم در این بازی وظیفه خودم که گلزنی و کمک به تیم است را به خوبی انجام دهم.»

لطیفی با ابراز رضایت از عملکردش گفت:
«به لطف خدا و تلاش خودم توانستم تا به اینجای کار دو گل به دو تیم بزرگ و مدعی بزنم که این مسئله برای ادامه مسیر اعتماد به نفش و روحیه مضاعفی به من می‌دهد. آماده هستم و در بازی‌های بعدی هم با تمام توان ظاهر خواهم شد تا بتوانم آمار گل‌های خودم را افزایش دهم.»

او در همین باره ادامه داد:
«می‌خواهم به تیم‌های بزرگ ایران راه پیدا کنم تا بتوانم از آنجا به تیم ملی برسم. لژیونر شدن جزء برنامه‌ها و اهداف هر بازیکنی است و من هم مستثنی نیستم منتها بزرگترین هدف فوتبالی‌ام این است که آنقدر خوب باشم تا به تیم ملی برسم.»

2096570

مهاجم ذوب آهن همچنین گفت برنامه این تیم کسب جایگاهی بهتر از فصل پیش است:
«سال گذشته جزء 5 تیم برتر شدیم و امسال دنبال این هستیم که بهتر از فصل قبل نتیجه بگیریم و جایگاه بهتری کسب کنیم. حداقل تلاشمان این است که جزء 4 تیم برتر باشیم و اگر بتوانیم رتبه های بهتر و کسب سهمیه هم داشته باشیم.»

وی معتقد است کیفیت فصل جدید بالاست:
«تا به اینجای لیگ همه تیم‌ها ثابت کردند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. حتی می‌بینیم تیم‌های خیبر و چاردملو که تازه به لیگ برتر آمده‌اند آشنایی خیلی خوبی با فضای مسابقات دارند و عملکردشان فراتر از یک تیم تازه وارد است. همه تیم‌ها قوی هستند و به همین دلیل هر بازی حکم فینال دارد.»

لطیفی که تمام دوران حضورش در لیگ برتر را با محمد ربیعی کار کرده، در این باره گفت:
«با استقلال خوزستان در لیگ یک بودم و حضورم در لیگ برتر با مس رفسنجان و ذوب آهن بوده است. چند سال در رفسنجان با آقای ربیعی کار کردم و سپس با نظر ایشان به اصفهان آمدم. ابتدای کارم که جوان‌تر بودم حضور در لیگ برتر برایم سخت است اما آقای ربیعی کمک کرد و رفته رفته بهتر شدم. هم حضور در رفسنجان برایم خوب بود و خاطرات خوبی دارم و هم از حضورم در ذوب آهن راضی هستم. خوشبختانه این افتخار نصیبم شده که در 5 سال حضورم در لیگ برتر فقط با آقای ربیعی کار کنم.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.