آسیا تحت سیطره تیم‌های عربستانی

مشرق نیوز چهارشنبه 02 آبان 1403 - 09:09
در پایان دور سوم رقابت های لیگ نخبگان فوتبال آسیا، تیم های عربستانی توانستند صدر جدول را از آن خود کنند و تیم های استقلال و پرسپولیس کار خود را با شکست به پایان رساندند.

به گزارش مشرق، دور سوم رقابت های لیگ نخبگان فوتبال آسیا در روزهای دوشنبه ۳۰ مهر و سه شنبه یک آبان با برگزاری ۶ دیدار در غرب آسیا برگزار شد و دو تیم استقلال و پرسپولیس برابر حریفان خود مغلوب شدند.

انتقام الهلال از قهرمان آسیا

در یکی از این دیدارها تیم الهلال عربستان در حالی میهمان العین امارات بود که این دو تیم در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا رو در روی هم قرار گرفته بودند و العین ضمن برتری برابر الهلال موفق شد راهی فینال آسیا شود.

اما در این بازی، الهلال برای انتقام پا به میدان گذاشته بود و در نهایت هم موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری برسد تا با کسب ۹ امتیاز از ۳ بازی، در صدر جدول قرار بگیرد. در این دیدار نیمار که مدت ها به دلیل مصدومیت از میادین دور بود با پایان دوره مصدومیت توانست وارد زمین شود و ۱۳ دقیقه بازی کرد.

ناکامی سرخابی‌ها در دور سوم/ آسیا تحت سیطره تیم‌های عربستانی

شکست پرسپولیس برابر السد

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در قطر میهمان السد بود که با ارائه یک نمایش پراشتباه در خط دفاع و حمله در نهایت با یک گل مغلوب حریف خود شد تا با یک امتیاز یکی از قعرنشینان جدول باشد.

پرسپولیس در این دیدار اورونوف و ایوب العملود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

برتری الاهلی برابر الریان

تیم فوتبال الاهلی هم به عنوان دیگر نماینده عربستان که تیمی پرستاره را دراختیار دارد میهمان الریان قطر بود و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک برابر حریف خود به برتری برسد تا این تیم هم با ۹ امتیاز پس از الهلال در رده دوم قرار بگیرد.

تساوی بدون گل الشرطه و پاختاکور

تیم های فوتبال الشرطه عراق و پاختاکور ازبکستان هم در حالی رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ناکامی سرخابی‌ها در دور سوم/ آسیا تحت سیطره تیم‌های عربستانی

شکست سخت استقلال برابر النصر

تیم فوتبال استقلال تهران هم در حالی که در امارات میزبان النصر عربستان بود با نتیجه یک بر صفر و به سختی از حریف قدرتمند خود شکست خورد.

در این دیدار سهراب بختیاری زاده برای آخرین بار روی نیمکت استقلال نشست و از این پس، پیتسو موسیمانه هدایت آبی پوشان را برعهده خواهد داشت. النصر با این پیروزی ۷ امتیازی شد و استقلال ۳ امتیازی باقی ماند.

شکست الغرافه برابر الوصل

در آخرین دیدار دور سوم هم تیم فوتبال الغرافه قطر با نتیجه ۳ بر یک مغلوب الوصل امارات شد.

به این ترتیب، در پایان دور سوم لیگ نخبگان آسیا، تیم های الهلال و النصر با ۹ امتیاز اول و دوم هستند و السد و النصر هم با ۷ امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

ناکامی سرخابی‌ها در دور سوم/ آسیا تحت سیطره تیم‌های عربستانی

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.