راه اندازی پویش جمع آوری ۲۰۰۰ تخته پتو در گلستان برای مردم لبنان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 09:14
گرگان- مدیرکل کمیته امداد گلستان از راه اندازی پویش جمع آوری دو هزار تخته پتو برای فرزندان یتیم وجنگ زده لبنان در استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی بابایی اظهار کرد: در پی حملات وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و آواره شدن بیش از ۱۲۰ هزار زن و کودک لبنانی، پویش جمع آوری دو هزار تخته پتو برای این خانواده‌ها در سطح استان گلستان راه اندازی شد.

وی با اشاره به وجود بیش از ۱۷ هزار کودک در جمع آوارگان لبنان و فلسطین، ادامه داد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما در مناطق اشغالی، جمع آوری پتو برای مردم جنگ زده لبنان یک اقدام انسان دوستانه و ضروری است که می‌تواند به بهبود شرایط زندگی مردم مظلوم لبنان که تحت تأثیر جنگ و بحران‌های انسانی از سوی اسرائیل غاصب و صهیونیسم قرارگرفته اند، منجر شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان با اشاره به راه اندازی این پویش در سراسر استان، گفت: پس از حکم مقام معظم رهبری کمیته امداد در کنار مأموریت‌های اساسی خود در دستگیری از نیازمندان و بر اساس درخواست خیرین و مردم نوعدوست پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی برای ملت مظلوم لبنان و فلسطین را مستقر کرد و در ادامه نسبت به جمع آوری پتو به عنوان اساسی‌ترین نیاز مردم آواره اقدام می‌کند.

بابایی رعایت امانت داری بین نیکوکاران و افراد نیازمند را هدف غایی و مهم کمیته امداد بیان کرد و افزود: ریالی از وجوهات کمیته امداد اعم از صدقه، زکات، اکرام ایتام و … که برای نیازمندان کشور جمع آوری می‌شود به سایر کشورها منتقل نمی‌شود و فقط در شرایط خاص و برابر اعلام قبلی به مردم و همچنین نیت خیرین و نیکوکاران همانند روز قدس و کمک به مردم لبنان، به این امر اختصاص می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان و همچنین پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهرها آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند و مردم خیر و نوعدوست استان می‌توانند با حداقل خرید یک پتو و یا اهدای پتوی تمیز و مناسب منزل خود در این پویش شرکت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.