سیستان وبلوچستان نقش بسیار مهمی در تامین امنیت و اقتصاد کشور دارد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 09:18
زاهدان_رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: سیستان و بلوچستان نقش بسیار مهمی در تامین امنیت و اقتصاد کشور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم عزیزی صبح امروز چهارشنبه در سفر و بدو ورود به سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: پیرامون بررسی مشکلات استان‌ها و به ویژه در حوزه امنیت داخلی، سرزمینی و مسائل مرتبط با وظایف کمیسیون‌های امنیت ملی به این استان سفر کرده ایم.

وی ادامه داد: با حضور فرماندهان، مسؤولان و اعضای شورای تأمین، مسائلی که دغدغه مردم و مسؤولان هست، طی این سفر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در آینده بسیار نزدیک پس از بازدیدهای مورد نیاز، جلسه‌ای با حضور وزرا و مسؤولان در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود که با این نشست‌ها و بازدیدهای کمیسیون امنیت ملی، امیدواریم که بتوانیم بخشی از مسائل و دغدغه‌های مردم را برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: مسائل اولویت‌دار استانی مانند سیستان و بلوچستان که نقش بسیار مهمی در تأمین امنیت و اقتصاد کشور دارد مد نظر هست تا با بهره‌گیری از ظرفیت مجلس شورای اسلامی، قانون گذاری، بودجه و سایر فرصت‌ها، ادای دِین به مردمی کنیم که در طول تاریخ نقش آفرین بوده و حماسه‌های بزرگ آفریدند.

عزیزی تاکید کرد: سیستان و بلوچستان مظهر میهمان نوازی و محبت بوده، امید که ضمن بررسی موضوعات بتوانیم دین خود را به خوبی ادا کنیم.

وی افزود: مسائل مرز و حوزه‌های اقتصادی مرز مهم‌ترین بخش کاری هست، چرا که تأثیرگذار بوده، باید ظرفیت‌های مرزی به کمک حل مسائل اقتصادی مردم بیاید، متناسب با نیاز در این سفر در سیستان و بلوچستان حضور خواهیم داشت و به مسائل می‌پردازیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.