عملکرد خوب کمیته امداد در استان سمنان/ خدمات متوازن بوده است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 آبان 1403 - 09:21
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه کمیته امداد برای حوزه‌های مختلف در استان عملکرد خوبی داشته است، گفت: خدمات کمیته امداد متوازن به انجام رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه خدمت در نهاد مقدس کمیته امداد بالاترین توفیق برای کارکنان این مجموعه است، ابراز داشت: افراد شاغل در این نهاد می‌کوشند تا گره‌ای از مشکلات باز کنند و یاریگر محرومان جامعه باشند.

وی بابیان اینکه امروز بالاترین سرمایه کمیته امداد داشتن اعتماد مردمی است، افزود: خوشبختانه استان سمنان از این نظر در بالاترین سطح قرار دارد.

استاندار سمنان بابیان اینکه کمیته امداد استان در حوزه تأمین مسکن، ایجاد اشتغال، خرید جهیزیه و غیره عملکرد بسیار خوبی داشته است، ابراز داشت: این خدمات به صورت متوازن در سطح استان به انجام رسیده است.

هاشمی با تاکید بر اینکه مردم نوع دوست استان سمنان در پرداخت زکات همواره پیش‌قدم بودند، تصریح کرد: با حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و اقدامات مجموعه کمیته امداد بسیار خوبی پیرامون زکات و هزینه کرد آن در استان افتاده است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته جشن خودکفایی بیش از یک هزار و ۵۰۰ خانوار استان سمنان برگزار شد که در نوع خود کم نظیر بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.